Monday, October 20, 2014

MINAT AKU....

hari tu gi lepak dengan FIL & MIL...
kat bandor kemaman...
gi bayar rocktek...bayar bil api air...
beli barang dapur...
beli lauk nasi....
sawan aku makan takde sayur..
rasa macam kosong je hidup takde sayur..
huhuhuuh...

masa ni kebetulan lampu merah..
kat trafik light bukit anak dara...
mana boleh tunggu lama tu...

masa ni plok aku tengah isi minyak..
giler kau ...
aku pas kan kat FIL..
suh dia lah isi minyak ..
aku nak ambik gambo dulu...
giler besar tu..

masa ni tengah cari parking..
nasib FIL aku sporting spirit..
saja lalu slow..
nak bagi aku ambik gambo..
tak boleh bayang kan macamana kalau aku yang bawak...


tadi ada tengok video yang nahas motor besar kat highway karak..
kat FB...SINI
sadis nyer lah...
al fatihah...untuk arwah..
walaupun takut tapi  tetap dok ngegih minat aku pada motor besar..

Saturday, October 18, 2014

BELAJAR BUAT KETUPAT

raya haji baru ni ..
1st time beraya kat umah datin...
pahtu tolong MIL buat ketupak...
macam susah je..
tambah plok yang tangan keras macam aku ni...
huhuhuhu...langsung tak menjadi...
tapi usaha jugak lah buat...
aku buat 3 biji...pahtu..
surrender lah...
sudah nyer aku jadi pemerhati PBB je lah...




ni hah pulut yang MIL aku kukus.
phtu di gaul dengan santan...
rasa nyer lah..
aku pun tak sempat nak tengok..
mujur MIL aku buat dalam sekilo je..
kalau banyak ni..
mau sawan buih aku...

pahtu kasi buat macam kelongsong peluru..
hahahah...
kelongsong segitiga..
phtu sumbat lah pulut tu padat..padat...

tadaaaa....
ketupak yang aku buat..
hahahah...langsung tak cun..
ada yang tak sama kaki...
ada yang kaki herot sebelah..
tangan aku pun dah *berluwah dengan pulut...
jadi tidak jugak...
ahahha...
jangan lah ajak aku buat lagi...



*berluwah tu makna dia dalam comot..

Friday, October 17, 2014

SIBUK...

bayang betol orang tanyer nape aku menyepi..
eh!!!..eh!!...
mana ada menyepi..
jap dah keje balik ni..
sibuk lah sikit...
macam tak cukup masa je..
sekarang ni pun dah start musim hujan..
kadang tu bile buka net..
asik duk loading je...
rasa macam buang masa je duk terconggok..
baik gi wat keje..
takpe..takpe..
nati aku update banyak2..
tu pun kalau ada citer..
hahahahahah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...