Tuesday, February 24, 2015

KU BERMANIK LAGI....


akir nyer siap jugak manik aku..
buat manik bodo2 je..
untuk baju akad nikoh anak sedara aku...
jadi lah...
FOC tu gok....
esok nak siap kan veil plok...
manik plok dok cukup mana..
malas nyer nak merempit kuar....
tambah plok kaki tak berapa sihat...

Sunday, February 22, 2015

KEJE..KEJE...

Lama nyer tak menulis...
tak tau dah nak menulis apa...
cuti raya cina meriah lah sikit kat umah...
ada orang balik...
bile ada orang balik..kje tetap memang kat dapur..
masak..makan..makan...masak..
heehhehe....bambam sudah nyer...




minggu lepas punyer projek..
cadar kawen..
anak sedara aku..
test kat dalam bilik aku..

yang ni pun untuk orang nak kawen jugak..
masih dalam pembikinan...

yang ni pun sama..
dalam pembikinan
rasa macam malas je kan...

Thursday, February 12, 2015

CEKENIT



binatang ni lah yang gigit aku..
sampai kan berhari2 aku demam...
biasa aku jupe anak je..
kali ni yang gigit aku moyang punyer cekenit..
sebab besar giler...
sampai kan datin ingat aku mengandung..
hahahah...
aku marah datin sebab dia tu sokmo..
masuk hutan..sudahnyer..
bawak balik binatang ni...
kalau kat kampung aku biasa dia panggil cekenit..
binatang ni adik beradik dengan kutu babi..
tapi cekenit ni bila dia habis hisap darah dia..
lari kat lain plok..
tapi bekas gigit dia tu..
ya Allah...gatal nyer..makan masa berminggu nak hilang gatal..
kalau kutu babi jenis yang melekat terus..
sampai kuar taik..
bukan reti2 nak jatuh...
jenis yang dok sedar mau kutu babi tu masuk dalam daging..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...