Monday, January 19, 2015

OPPSS...BERSIH....


ni bukan acara melukis ..
bukan acara mewarna..
dan bukan acara yang melibatkan warna2 ye..
dan seangkatan dengannyer..
ni lantai umah aku..
baru hari ni ada pak mood datang ..
untuk nak bersih dapur yang kena banjir hari tu..
leloh giler..
mau tak leloh...
basuh selut...
dapur basah aku takpe lah ada mozek..
cepat lah sikit..
dapur kering aku simen betol..
aduhhh..belok pinggang..
aku basuh yang macam ni pun dah belok pinggang..
tak tahu lah macamana rasa orang yang lagi teruk lagi..
tak larat rasa nyer kalau setahun 5 6 kali 
macam ni...

Thursday, January 15, 2015

RAUDHAH,..RAMLEE AWANG MURSHID...


jom lepak bace buku dengan aku...
kalau tak kerana kak ujie..
tuls kat blog dia hari tu..
aku tak tahu lagi yang RAM ada kuar buku baru..
berdesup gi cari kat kedai...
cite sedap jap je dah habis bace..
huhuhuhu

Wednesday, January 14, 2015

JALAN-JALAN....

dah lama sangat dok lepas dari kandang...
hehehehe...
sekali sekala dah terlepas ni...rasa malas nak balik umah...
nak buat macamana..datin tak suke berjalan...
redho je lah...
dah ada kete leh lah ronda2..
macam biasa lah gi ronda2 dengan PA aku..
sambil tu gi tengok ayah kakak ipor aku sakit...



hanya tengok dari kejauhan je..
masjid kristal..
nak gi tapi tak tau jalan..
hahahah...
ni otw nak gi ke gong badak..
asik dengar orang je kan duk citer pasal..
maidin mall kat gong badak..
nak jugak gi jalan sini..

berenti makan kat beger king..
kat gong badak...
kawan belanja...
heheheh...
(rezeki..save bajet)

besar jugak maidin mall ni..
tapi tak banyak lagi..
kedai beroperasi..
yelah dah masih baru lagi..

sambil tu shopping baju raya..
hahahaha..sempat ke tak sambut tak tahu lah..
datin nak warna hijau untuk tahun  ni...
sebenarnyer aku kureng sikit wana hijau..
nak ambik hati datin leh lah..
cari yang corak2..aku bab2 bunga ni tak berapa gemor sangat..
di sebab kan dah lama tak beli kain..
aku rembat lagi sepasang..
wana biru purple..
ni memang faberet aku...

berenti ambik angin..betol urat sikit kat kelulut..marang..
udara pantai...sejuk sangat..

beli abcdefghijklmnopqrstuvwxyz...
kongsi dengan PA aku...
tapi abc ni agak kurang manis..pahtu terover rasa cat..
alhamdulillah rezeki jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...